Alla inlägg under mars 2011

Av Sonny Mikszath - 20 mars 2011 15:02

Sådär då har de varit fredag igen.

Den här gången så blev de ett Irlands special.

Men de blev lite mer, innan så ahde en kompis vid namn Lars ringt mig och ville hitta på något, så jag föreslog att han kom och var med i radion som gäst, och komenterade lite med mig om varje låt.

Sen så vid en kortsväng inne på Netto så möte jag en annan kompis, denna vid namn Matthias Kylén, kommer ni ihåg han? Ja de hoppas jag ni gör, han var gäst i förra omgången av programet och spelade lite låtar. Då jag och Lars träffade han på Netto så tyckte jag att varför skulle inte han också kunna hänga med till radion och tjata lite också. Så så blev de.


Så de var ett liten nytt koncept den här gången, två gäster som enbart bara var med och gav sinna reflektioner av låtarna. De blev ett riktigt bra program.


Såhär blev låtlistan:


01 - The Fallen Drakes - Lights On

02 - The Q - Trap Door

03 - Von Shakes - Template

04 - Saccade - Shoulder Blade

05 - No Roller - Easily Led

06 - Sanzkrit - Midweek Blues


Ni kan lyssna på de tidigare programmen här:
www.mydrive.ch
login: guest@sonny_radio
pass: lagomenkelt



Lars Lundin

Matthias Kylén gick iväg så snabbt efter så han hann jag aldrig ta en bild på.

sen som ni ser på bilden så hänger kablarna lite knas, ja de fick bli så, då de brusade sjukt mycket annars.


Av Sonny Mikszath - 5 mars 2011 18:54

Ja så de kan bli... jag får inte ordning på den andra micken i studion så jag fick ta med min egna och den får man hålla typ i munen för att de ska höras bra :D

Aa men mewn de blev som de blev, de blev som så att de hördes inte så bra fredagnes gäster svarade och de var ju inte direkt med mening, men de är väll inget å göra åt de nu utan de är bara att gå vidare och försöka få ordning på de till nästa gång.


Gäster ifredagens program var ett rock band ifrån Tidaholm vid namn Raygun

    


De var återigen bara gäster i dagens program, men nästa program komma bli ett utomlandsspecial skulle jag nog tro att jag gör. aa ja jo de gör jag.


I fredags så var de iallafall dessa låtar som spelades.


01 - Raygun - After the Rain (Studio Live)

02 - Raygun - Vote For Raygun


 


De var de för den här gången.

Lyssna på programen på

www.mydrive.ch
login: guest@sonny_radio
pass: lagomenkelt


 


Ha de gött!  --->   maila ----> demo@tidaholmfm.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan, jag har ett demo radio program i Lokal radion i Tidaholms lokal radio. Där jag pratar och spelar osignadeband Släng iväg ett mail till mig om mer information
demo@tidaholmfm.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards