Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

A Full House

Av Sonny Mikszath - 4 februari 2011 14:17

Då var jag lite sen igen med bloggen, men återigen jag är ingen bloggare.

De kommer text då den kommer, de får så bli  :D


Vad har hänt nu då, nu ahr de faktiskt stått lite stil i produktionen, har inte fått in några nya band på ett bra tag så mitt arkiv börjar försvinna, jag hoppas på att jag snart ska få in fler band, annars så självdör ju mitt program.


Den 23 Jan så kom de ett par gäster till studion "A Full House" ettcoverband, var ju lite spännade att ha ett coverband med i programet, har om jaginte minns fel bara haft med en kille som körde en instrumental låt som var en cover.


Efter några timmar i studion så kom Alexander Lagerholm förbi studion och skulle spela in lite så de råkade bli lite stressigt iväg ifrån studion, då när jag väll skulle ta bandbild så ja den blev ju inte den bästa bilden kanske, men de får dugga.


Så kan de gå under stress.


Så här såg spellistan ut i 4 programmet:


01 - Beyond Visions - The Other Side of Weakness

02 - A Full House - Nothing Else Matter (Live i Studion)

03 - Imminence - Conclusive Revelation

04 - A Full House - Jumping Jack Flash

05 - Björn Wallgren & Generalerna - Bara En Stjarna Faller


Så om ni finner de intressant så kan ni lyssna på de här progrmmet

www.mydrive.ch
login: guest@sonny_radio
pass: lagomenkelt


Även förra veckans programm ligger nu uppe på den sidan också.


Ha en trevlig dag!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonny Mikszath - 20 mars 2011 15:02


Sådär då har de varit fredag igen. Den här gången så blev de ett Irlands special. Men de blev lite mer, innan så ahde en kompis vid namn Lars ringt mig och ville hitta på något, så jag föreslog att han kom och var med i radion som gäst, och komen...

Av Sonny Mikszath - 5 mars 2011 18:54

Ja så de kan bli... jag får inte ordning på den andra micken i studion så jag fick ta med min egna och den får man hålla typ i munen för att de ska höras bra :D Aa men mewn de blev som de blev, de blev som så att de hördes inte så bra fredagnes gäs...

Av Sonny Mikszath - 25 februari 2011 22:52


Hejsan, hoppsan. I detta inlägg så skriver jag om två program Hur svårt kan de vara igentlilgen att skriva i bloggen, ja jo de är rätt så svårt, jag lyckat rätt så kasst med de, men med tiden så ska de väll gå. Den 18/2 så spelades progra...

Av Sonny Mikszath - 15 februari 2011 09:20

Ja just de så ska man skriva i bloggen också. Undrar om de finns några som läser här igentligen. Hoppas de iallafall. Dok blir de lite kort nu, de hände inte så mycket i veckan och mitt program gick smidigt att spela in, inlednigsjingeln blev kan...

Av Sonny Mikszath - 22 januari 2011 16:42

Vilken vecka.Minna program krånglar som fan nu för tiden, men men så är de. De är ju ingen stor prodution direkt, lite krångel får man väll räkna med. De som krånglar mest är väll att jag försöker lära mig tekniker själv. De går ju sådär. De går br...

Presentation

Hejsan, jag har ett demo radio program i Lokal radion i Tidaholms lokal radio. Där jag pratar och spelar osignadeband Släng iväg ett mail till mig om mer information
demo@tidaholmfm.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards