Alla inlägg under december 2010

Av Sonny Mikszath - 16 december 2010 20:34

Igår så var jag i studion igen och mixade ihop den senaste inspelnigen, sen så spelade jag även in en ny liten jingel, jag la upp den på mydrive så kan ni få höra hur de komma låta i första programet.


  

Ni kan lyssna på den nya jingel genom att logga in här:

www.mydrive.ch
login: guest@sonny_radio
pass: lagomenkelt


Nu har jag även fått tag på en till sponsor, Allmusikverkstan i Skövde.

2st, återstår bara att få tag på en till så har jag nått de mål jag vill.

mer än tre sponsorer de blir för mycket att nämna i programet också.


Jag hoppas att få tag på mer gäster, de komma iallafall bli en spännade hemlig gäst till sista programet, vilket kommer bli riktigt spännande så se till att lyssna på de. Något mer som har hänt, de är nog att jag har fått tag på en riktigt bra källa för osignadeband ifrån utlandet, riktigt trevligt.


Återkommer inom kort med mer info om vad som händer med mitt program, de första programet på tredje omgången av DEMOSHOWEN kommer gå den 7 Januari.


Ha de mysigt!



Av Sonny Mikszath - 11 december 2010 23:00

Idag så var man tillbaka i studion igen. De känndes att man varit borta ett tag. Men de känndes allt trevligt att varatillbaka.


Har även fått tag på en sponsor till mitt program, Videogottis i Tidaholm, dom sponsrar mig med godis! Riktigt gott, glömde dok ta med mig adventskalendern till studion...


! Ska se om jag kan få tag på två till, de är mitt mål nu under den tredje omgången. Två till. Vet ni några som vill sponsra mig varpå jag nämner deras namn i varje inledning av programet, de komma vara 10-11 program, känner ni några be dom maila mig demo@tidaholmfm.se


Sen så var de besök i studion idag av ett band ifrån Kumla som ligger i Örebro. Riktigt trevligt band, tyvärr så spelade dom ingen låt i studion, vi bara tjata , dok så spelades de en inspelad låt med dom. Så bjöds de på godis och Coca-Cola ifrån Videogottis! Dom verkade ha de trevligt.


 

Pray for Tomarrow



Programet komma gå i radion den 7:e Januari - 2011

Oj vad skumt de känndes att skriva 2011, 2011.. ja men de ska man väll vänja sig vid. 



  Som avslut så får ni en bild på en toa som stod utanför studion, tjing!

Av Sonny Mikszath - 6 december 2010 09:21

Ja de här med att hålla i ett radio program de är inte de lättaste.

De har varit lite trassligt, men de mesta är ordnat nu.


Jag skulle ha gjort ett extra program med dom bästa från andra omgången men de blev inte så tyvärr.Sen skulle jag även ha bloggat mer, men de vart jag inget bra på. Men de ska de allt bli ändring på.  Nästa omgång , del 3, de komma bli bäst!!!!


Jag skriver här istället vilka jag tycker var bäst


Här kommer en lista av dom bästa från den andra omgången av programet!!!!


TOP 5 av de svenska banden

1. Unfaithful - Busted (Program 10)

2. Trash Queen - Raw Love (Program 4)

3. Erik Forsberg - In the Dead of Night (Program 2)

4. Banditen - Skyltdockan (Program 5)

5. Lewis - Hål i Hjärnan (Program 6)


Bästa utlänska bandet:

Jet-Lag - Clouend World   (Japan) ( Program 7)


Bästa live band:

Mattias Kylén (Program 1)



Ja de blev en liten lista de där.

Ni kan lyssna på programen på den här sidan

www.mydrive.ch
login: guest@sonny_radio
pass: lagomenkelt


om ni vill så får ni gärna maila er best of lista!

demo@tidaholmfm.se


Se till att lyssna nästa år, första veckan i Januari hade jag tänkt dra igång igen.

Men kom tillbaks till bloggen, jag hoppas på att skriva lite mer innan dess.


Här så får ni se en bild på lite post jag har fått hem, sen har jag även fått en massa e-mail också.


Nästa omgång av mitt program så kan ni se fram imot, lite mer utlänsk musik, samt en hel del vackra svenska band!!!

Samt om jag får som jag vill, så komma de bli några helt klart intressanta gäster!



Presentation

Hejsan, jag har ett demo radio program i Lokal radion i Tidaholms lokal radio. Där jag pratar och spelar osignadeband Släng iväg ett mail till mig om mer information
demo@tidaholmfm.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards