Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

02 - Fredagen den 20 Aug. Vilka spelas?

Av Sonny Mikszath - 19 augusti 2010 20:38

Hallå, hallå, då är jag här igen.


Imorgon klockan 13:30 på 101,6mhz så kan ni lyssna på program nummer 2 av DEMO SHOWEN. Den här gången utan gäst. men inte mindre spännade för det. Sen var de även lite spännande med hur jag spelade in programmet idag. JAg brukar ha ett manus till minna program. Men jag har försökt att inte läsa utantill. Den här gången så gjorde jag så att jag sket i manus.


De fick bli som de blev och ja de blev de. Lyssna imorgon, de blev rätt så roligt. Det ända jag hade var lite info text om varje band.


5 band spelades och de var dom här i den ordning dom spelades:


01 - Piggalo - Bang Bang (Hiphop - Sandviken)


02 - Karl-Johan & Kalle - Don´t Try (Rock - Göteborg)


03 - Enjoy The View -  We´re not the same (Scremo - Osby)


04 - Robie - Bakom Stängda Dörrar - (Rap - Eskilstuna)


05 - Erik Forsberg - In the dead of night - (Rock - Stockholm)


De var de för den här gången. För er som inte bor i tidaholm, så komma jag senare i veckan lägga upp programmet här:
www.mydrive.ch
login: guest@sonny_radio
pass: lagomenkelt


Maial gärna till mig --->  demo@tidaholmfm.se


Nu får ni ha de Kalas bra, nästa veckas programm så blir de en gäst igen.


  Alexander Björk, min tekniker i studion.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonny Mikszath - 20 mars 2011 15:02


Sådär då har de varit fredag igen. Den här gången så blev de ett Irlands special. Men de blev lite mer, innan så ahde en kompis vid namn Lars ringt mig och ville hitta på något, så jag föreslog att han kom och var med i radion som gäst, och komen...

Av Sonny Mikszath - 5 mars 2011 18:54

Ja så de kan bli... jag får inte ordning på den andra micken i studion så jag fick ta med min egna och den får man hålla typ i munen för att de ska höras bra :D Aa men mewn de blev som de blev, de blev som så att de hördes inte så bra fredagnes gäs...

Av Sonny Mikszath - 25 februari 2011 22:52


Hejsan, hoppsan. I detta inlägg så skriver jag om två program Hur svårt kan de vara igentlilgen att skriva i bloggen, ja jo de är rätt så svårt, jag lyckat rätt så kasst med de, men med tiden så ska de väll gå. Den 18/2 så spelades progra...

Av Sonny Mikszath - 15 februari 2011 09:20

Ja just de så ska man skriva i bloggen också. Undrar om de finns några som läser här igentligen. Hoppas de iallafall. Dok blir de lite kort nu, de hände inte så mycket i veckan och mitt program gick smidigt att spela in, inlednigsjingeln blev kan...

Av Sonny Mikszath - 4 februari 2011 14:17


Då var jag lite sen igen med bloggen, men återigen jag är ingen bloggare. De kommer text då den kommer, de får så bli  :D   Vad har hänt nu då, nu ahr de faktiskt stått lite stil i produktionen, har inte fått in några nya band på ett bra tag så...

Presentation

Hejsan, jag har ett demo radio program i Lokal radion i Tidaholms lokal radio. Där jag pratar och spelar osignadeband Släng iväg ett mail till mig om mer information
demo@tidaholmfm.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards