Direktlänk till inlägg 19 augusti 2010

01 - Data fel, men uppdatering ändå..lite sent...

Av Sonny Mikszath - 19 augusti 2010 20:08

Tjenare!

 


Nu är de så att min dator är på lagning så de blir lite sen uppdareting här, sitter hos min polare nu. Fredag den 13 Augusti så spelades de första demo programet under de nya namnet "DEMO SHOWEN". Mycket fin dag att ha ny premiär på för mig som är filmälskare.

De startade klockan halv 2 som är den nya tiden också, förut så var de ju kvart i två. Men nu så är programmen lite längre, så längre speltid i schemat vore ju inte fel då.

Nu i fredags så spelades i ordnings följd:


01 - Payne - Fuck It Up! - (Gotland)

02 - Mattias Kylén - Clean up your mess - (Tidaholm, Live i studion)

03 - Idioten - This City Skyline - (Hönö)

04 - Mattias Kylén - Falling Away - (Tidaholm)

05 - Mattias Kylén -              - (Tidaholm, Live i studion)


Det var de som spelades den här gången, programmet blev 24min.

Ni kan ladda ner de här programmet här:

www.mydrive.ch
login: guest@sonny_radio
pass: lagomenkelt


Vi ses nästa vecka, faktiskt så blir de ju redan imorgon om ni rattar er in på 101,6 mhz. Då kommer DEMO SHOWEN program 2. Ska skriva ett inlägg om de nu så läs nästa inlägg också, som kommer upp strax.

Glömm inte att ni kan maila till mig om ni vill vara med i programmet eller om ni vill tipsa mig om något band. demo@tidaholmfm.se

Ha de nu KALAS BRA!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonny Mikszath - 20 mars 2011 15:02


Sådär då har de varit fredag igen. Den här gången så blev de ett Irlands special. Men de blev lite mer, innan så ahde en kompis vid namn Lars ringt mig och ville hitta på något, så jag föreslog att han kom och var med i radion som gäst, och komen...

Av Sonny Mikszath - 5 mars 2011 18:54

Ja så de kan bli... jag får inte ordning på den andra micken i studion så jag fick ta med min egna och den får man hålla typ i munen för att de ska höras bra :D Aa men mewn de blev som de blev, de blev som så att de hördes inte så bra fredagnes gäs...

Av Sonny Mikszath - 25 februari 2011 22:52


Hejsan, hoppsan. I detta inlägg så skriver jag om två program Hur svårt kan de vara igentlilgen att skriva i bloggen, ja jo de är rätt så svårt, jag lyckat rätt så kasst med de, men med tiden så ska de väll gå. Den 18/2 så spelades progra...

Av Sonny Mikszath - 15 februari 2011 09:20

Ja just de så ska man skriva i bloggen också. Undrar om de finns några som läser här igentligen. Hoppas de iallafall. Dok blir de lite kort nu, de hände inte så mycket i veckan och mitt program gick smidigt att spela in, inlednigsjingeln blev kan...

Av Sonny Mikszath - 4 februari 2011 14:17


Då var jag lite sen igen med bloggen, men återigen jag är ingen bloggare. De kommer text då den kommer, de får så bli  :D   Vad har hänt nu då, nu ahr de faktiskt stått lite stil i produktionen, har inte fått in några nya band på ett bra tag så...

Presentation

Hejsan, jag har ett demo radio program i Lokal radion i Tidaholms lokal radio. Där jag pratar och spelar osignadeband Släng iväg ett mail till mig om mer information
demo@tidaholmfm.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards