Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Programet som nästa inte spelades!

Av Sonny Mikszath - 7 januari 2011 21:06

Ja då har första programt av 3:e omgången av mitt radioprogram.

Var de någon av er som lyssnade?

Den nya tiden är kvart över 1 alltså 13:15---> 13:45


Idag så var de dok lite problematiskt. Fast de började ju dok inte idag. Ursprunget tar sin början redan förra året, då jag väll spelat in mitt program så var de tänkt at jag skulle få tag på två sponsorer till, så jag sparade aldrig ner program projektet som mp3. Sedan så bestämde jag mig för att nä de ska inte vara med någon mer förran i andra programmet, någon mer sponsor alltså.

(Har faktsikt fått tag på två sponsorer till som jag nämer i nästa inledningsjingel, lyssna nästa vecka)

Så var de så att nu i måndags så var de bara några dagar kvar till fredag då de skulle sändas. Fick tag på min tekniker som jag får hjälp med att fixa programet så de hamnar rätt i tablån m.m Men shit han var inte i stan, han var humm jag vet inte exakt vart, men inte här och inte skulle han komma hem heller den här veckan. Shit, shit, shit. Men han skulle ordna de och ringa mig, sen blev de torsdag...humm jag hade inte hört något från min tekniker och en dag kvar tills programet ska sändas. VAD GÖR JAG NU? 


Jag fick tag på dom andra på radion och fick sedan tidigt idag låna en nyckel och gå fram och tillbaka genom vår stad här, tur att den inte är så stor.


  Dok vart de massa jobbig snö överallt


Tillsut så fick jag ordnat mitt program genom guide ifrån teknikern på telefon.


Idagens program så var de dessa band som spelade i förljade ordning:


Robert Norberg -On my knees  (Pop)

Pray for Tomarrow -Broken Hearts   (Gäster, spelade ej live i studion, tyvärr) (Popcore)

Screaming Reality - Five Ends (Hardcore/Metal)

Trainspotters - On The Reg (Hiphop)


Jag kännde då jag lyssnade på de själv på radion idag att jävlar vilket bra program de blev, tyvärr lite hackigt, men aa de är inget proffs program, men bättre kan de ju bli. Men de jag menar är att jvälar vad bra band de var med i de här programet. Bra början.


Nästa vecka så funderar jag på att ha ett special program, lyssna då!

Sen så kan ni också lyssna på dagens program här:

www.mydrive.ch
login: guest@sonny_radio
pass: lagomenkelt
skriv gärna en komentar om vad ni tycker om programet


Ha de gött, så hör ni mig nästa vecka igen!



För er som undrar hur de ser ut i studion så:

  Ja såhär ser de ut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sonny Mikszath - 20 mars 2011 15:02


Sådär då har de varit fredag igen. Den här gången så blev de ett Irlands special. Men de blev lite mer, innan så ahde en kompis vid namn Lars ringt mig och ville hitta på något, så jag föreslog att han kom och var med i radion som gäst, och komen...

Av Sonny Mikszath - 5 mars 2011 18:54

Ja så de kan bli... jag får inte ordning på den andra micken i studion så jag fick ta med min egna och den får man hålla typ i munen för att de ska höras bra :D Aa men mewn de blev som de blev, de blev som så att de hördes inte så bra fredagnes gäs...

Av Sonny Mikszath - 25 februari 2011 22:52


Hejsan, hoppsan. I detta inlägg så skriver jag om två program Hur svårt kan de vara igentlilgen att skriva i bloggen, ja jo de är rätt så svårt, jag lyckat rätt så kasst med de, men med tiden så ska de väll gå. Den 18/2 så spelades progra...

Av Sonny Mikszath - 15 februari 2011 09:20

Ja just de så ska man skriva i bloggen också. Undrar om de finns några som läser här igentligen. Hoppas de iallafall. Dok blir de lite kort nu, de hände inte så mycket i veckan och mitt program gick smidigt att spela in, inlednigsjingeln blev kan...

Av Sonny Mikszath - 4 februari 2011 14:17


Då var jag lite sen igen med bloggen, men återigen jag är ingen bloggare. De kommer text då den kommer, de får så bli  :D   Vad har hänt nu då, nu ahr de faktiskt stått lite stil i produktionen, har inte fått in några nya band på ett bra tag så...

Presentation

Hejsan, jag har ett demo radio program i Lokal radion i Tidaholms lokal radio. Där jag pratar och spelar osignadeband Släng iväg ett mail till mig om mer information
demo@tidaholmfm.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards